Цього тижня завідувач відділу криміналістичних видів досліджень Чернівецького НДЕКЦ МВС Іван Кожакарь, який є членом Ради стейкголдерів Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, долучився до обговорення оновленої освітньо-наукової програми третього рівня вищої освіти за спеціальністю «Філософія» (В10) у галузі знань «Культура, мистецтво та гуманітарні науки».
Участь у подібних ініціативах – ще один вияв сталого партнерства між НДЕКЦ та ЧНУ. Співпраця, закріплена договором 2020 року, вже охопила низку університетських підрозділів – від Інституту біології, хімії та біоресурсів до кафедр криміналістики, радіотехніки та інформаційної безпеки, а також філософії та культурології.
З останньою кафедрою експерти Центру реалізували кілька масштабних наукових ініціатив – серед них міжнародна конференція «Гуманітарний дискурс у перспективі ХХІ століття», круглий стіл «Міждисциплінарний полілог в експертних середовищах», всеукраїнська конференція «Соціально-гуманітарні дискурси сьогодення» тощо. Викладачі кафедри також рецензували низку науково-методичних розробок фахівців НДЕКЦ, зокрема авторства А. Бурнази, І. Кожакаря, Є. Корнецького, І. Циганюка, Б. Лунги тощо.
Наукове ядро цієї взаємодії посилюється і на рівні кадрів – на посаді провідного фахівця з організації наукової та інформаційної роботи Чернівецького НДЕКЦ МВС працює випускник кафедри філософії, кандидат філософських наук Олександр Мартиненко.
Під час останнього обговорення І. Кожакарем було відзначено збалансованість і предметність нової освітньої програми, яка гармонійно поєднує теоретичні й прикладні аспекти. Висунуто і конкретні пропозиції: доповнити програму курсами з філософії мови та філософії екології, а також заохочувати теми дисертацій на стику філософії, етики й юриспруденції.
Чернівецький НДЕКЦ МВС підтримав запропонований проєкт програми, вкотре підтвердивши готовність брати участь у формуванні якісної гуманітарної освіти та розвитку філософської думки в регіоні.
Чернівецький НДЕКЦ МВС і надалі активно підтримує співпрацю з науковими установами, розглядаючи її як важливу складову професійного розвитку експертного середовища, впровадження інновацій та формування міждисциплінарного діалогу.